Biciklistički orijentiran ubranizam

Širenje grada i prometne infrastrukture rezultira sve većim brojem automobila na cestama, dok se paralelno izostavlja razvoj biciklističke infrastrukture koja bi omogućila sigurnu vožnju biciklom. Predavanje obuhvaća analizu postojeće prometne situacije u gradu Zagrebu i Sesvetama navodeći loše primjere biciklističke infrastrukture. Osim razvoju biciklističke infrastrukture potrebno je težiti 'održivoj mobilnosti' kojom se omogućava kretanje ljudi i roba uz minimalni štetni utjecaj na okoliš, ekonomiju i društvo. Primjeri dobre infrastrukture zemalja poput Danske i Nizozemske ističu važnost urbanističkog planiranja koje obuhvaća razvoj prometnica za motorna vozila, bicikle i pješake. 

 

univ. bacc. soc. et philol. angl. Vladimir Halgota

Naslovna slika: V.Halgota

 

Video 1

Video 2

Video 3

Prijava korisnika

Mrežna stranica koristi kolačiće (cookies). Kolačiće upotrebljavamo kako bismo personalizirali sadržaj i oglase, omogućili značajke društvenih medija i analizirali promet. Isto tako, podatke o vašoj upotrebi naše web-lokacije dijelimo s partnerima za društvene medije, oglašavanje i analizu, a oni ih mogu kombinirati s drugim podacima koje ste im pružili ili koje su prikupili dok ste upotrebljavali njihove usluge. Nastavkom korištenja naših internetskih stranica vi prihvaćate našu upotrebu kolačića. Polica privatnosti.